Itselläni on kymmenien vuosien kokemus tietotekniikkapalveluiden myynnistä ja ylläpidosta erikokoisille asiakkaille aina pörssiyrityksistä julkishallinnon organisaatioihin. Myös PK -sektorin asiakkaiden laadun varmistaminen ja haasteet ovat tulleet tutuksi vahvan asiakasseurannan ja asiakastyytyväisyyden kautta. Jatkuva laadun ja käytettävyyden parantaminen on ollut aina keskeisin teema toimiessani asiakkaiden eduksi. Myös toimivat prosessit palvelussa on tärkeä asia kustannustehokkuutta haettaessa. Soita tai meilaa, niin katsotaan kuinka voin yritystänne auttaa.
Myös palveluihin liittyvät tietojärjestelmät ovat tulleet tutuksi, sekä elinkaaren hallinnan, että tietoturvallisuuden näkökulmasta. Vahva siirtyminen pilvi-palveluihin ja SaaS -ratkaisuihin on näkyvin ajankohtainen muutos sovellus- ja järjestelmä ympäristöissä. Sen lisäksi Big Data on tullut käyttöön palveluiden laadun analysointiin ja kehittämiseen aikaisempien markkina- analyysityökalujen lisäksi. Sillä aluella on tekninen arkkitehtuuri tietokantaratkaisujen osalta kehittynyt merkittävästi. Myös näissä asioissa on osaamiseni vahvaa. ole yhteydessä +358 (0)50 63653 tai jukka-pekka.pelttari@hikia.fi